Cara Cepat Bantu Suami Berhenti Merokok

Cara Cepat Bantu Suami Berhenti Merokok

6 juta perokok di malaysia nak quit smoking! dan tak jumpa produk yang sesuai!

Statistik KKM : 8 Juta Perokok Aktif di Malaysia!

Kesian kan kat suami kita, dia cari cara terbaik nak berhenti merokok tetapi belum jumpa,atau dah jumpa cara berhenti merokok tapi tak berjaya? Jangan risau!

Kami akan share cara mudah dan berkesan bantu suami berhenti merokok dengan serta merta

Quit Smoking Today

Cigarettes Kill. Choose Life.

The Total Solution
to End Cigarette Addiction

MEMPERKENALKAN NCIG

  • 95% Lebih selamat daripada merokok
  • Boleh berhenti merokok serta merta dalam masa 7 hari
  • Terjual lebih 173,569 semenjak dilancarkan
  • Product berkualiti, kos RND yang menelan jutaan ringgit
  • 100% TPD Approve

NCIG di angkat sebagai produk alternatif rokok no 1 rakyat malaysia apabila hampir kesemua pelanggan kami berhenti merokok kurang dari 7 hari menggunakan produk ini.

As seen on:

Sebanyak 173,569 pengguna sudah menggunakan NCIG, sejak 7 bulan di lancarkan! hampir kesemua berhenti serta merta dalam 7 hari dan sebahagian daripadanya berhenti dalam masa 2-4 minggu!

BEST QUALITY PRODUCTS

Suami Anda pasti bangga gunakan NCIG.

Suami anda bukan sekadar mampu berhenti merokok gunakan NCIG. Reka bentuk NCIG akan buatkan suami anda bangga untuk gunakan NCIG dan pastinya suami anda akan berterima kasih pada anda kerana dapat membantunya berhenti merokok dengan mudah.

BANTU SUAMI BERHENTI MEROKOK

Merokok ni… ramai wanita dah tahu bahawa ia tidak membawa kebaikan kepada sesiapa pun, termasuklah dirinya (si isteri) walaupun tidak merokok, bahaya kepada anak-anak, keluarga dan orang sekeliling.

Apa lagi merokok membawa bahana kepada sang suami yang “nak berhenti merokok tetapi belum jumpa cara yang sesuai, akhirnya sampai ke sudah belum berhenti merokok”.

6 Sebab KENAPA SUAMI KENA BERHENTI MEROKOK

1.

ELAK PEMBAZIRAN

Merokok adalah pembaziran yang nyata sekali merugikan. Kalau nak kahwin, memang banyak duit nak pakai, apatah lagi selepas berumahtangga nanti. Bayangkan, dengan harga RM17 sekotak, berapa banyak wang yang telah anda bazirkan untuk tujuan tersebut. Kalau sehari sekotak, sebulan dah berapa? RM17 x 30 = RM 510.

Dengan Menggunakan NCIG - Perokok dapat JIMAT RM 350 / Bulan bersamaan RM 4200 SETAHUN!.Banyak tu!

ROKOK VS NCIG

30 Kotak ROKOK / Bulan
RM17 X 30 = RM 510

4 Kotak NPOD / Bulan
RM40 X 4 = RM 160

2.

KESIHATAN DIRI BUAT JANGKA MASA PANJANG

Kalau tunggu dah berusia baru nak fikir untuk berhenti, memang susah. Dalam kepala otak mereka, mungkin juga mustahil. Kalau nak disenaraikan penyakit yang boleh menyerang disebabkan rokok, dah sah-sah panjang berjela. Apa sangatlah kepentingan ‘melepaskan stres’ jika dibandingkan dengan risiko penyakit merbahaya yang sukar diubati di kemudian hari.

3.

KESIHATAN ISTERI

Jika seorang perokok berkeras mengatakan rokok tidak menjejaskan kesihatan dirinya, mungkin mereka kini perlu berfikir lebih jauh apabila ingin berumah tangga. Sebabnya, bila dah tinggal serumah, mustahil asap rokok akan dapat dijauhkan 100% daripada pasangan anda. Mahu atau tidak, mereka yang tidur sekatil inilah yang menjadi pendamping asap rokok anda yang paling utama.

Menurut portal MyHealth, antara masalah yang berkemungkinan dihadapi oleh isteri perokok ialah:

  • Melahirkan bayi yang kurang berat badan atau kandungan tidak cukup bulan, sekiranya hamil.
  • Lebih terdedah kepada ancaman menghidap pelbagai jenis kanser.
  • Menghadapi masalah kesuburan dan putus haid lebih awal.

Foto Kredit: mamaclub.com
Foto Kredit: mamaclub.com

4.

MENGGANGGU PERSEDIAAN UNTUK HAMIL

Banyak kajian telah membuktikan bahawa pendedahan kepada asap rokok yang kerap mampu menjejaskan kesihatan dan kesuburan wanita, sekaligus menjadi salah satu punca wanita susah hamil.

Bagi lelaki yang merokok pula, masalah ketidaksuburan lebih cenderung berlaku kerana mereka ini memiliki bilangan sperma yang kurang, kelajuan yang rendah, dan berisiko terhadap abnormaliti / kecacatan.

5.

KESIHATAN FIZIKAL & MENTAL ANAK

Ramai lelaki perokok ini tidak menyedari bahawa apabila mereka menyalakan sebatang rokok di depan isteri dan anak-anak, mereka hanya menyedut 25% daripada asap tembakau yang dihisap (kerana puntung rokok mempunyai penapis), MANAKALA ahli keluarga yang berada berdekatan dengan mereka (perokok pasif) menyedut sebanyak 75% kandungan racun daripada asap tersebut.

6.

TABIAT YANG MENJADI TURUN-TEMURUN

Kajian mendapati bahawa risiko menjadi perokok meningkat sebanyak 1 setengah kali ganda apabila mereka terbiasa dengan budaya merokok di rumah. Tanya diri sendiri, sampai bila kita mahu melahirkan generasi perokok?

fakta: vaping 95% lebih selamat daripada merokok

1.KAJIAN Public Health England (PHE) "An expert review of the latest evidence concludes that e-cigarettes
are around 95% safer than smoked tobacco and they can help smokers to quit."
Link: Public Health England Press Release 
Link: Research and analysis by Public Health England (PHE)

2. Royal College of Physicians "stated that vaping is at least 95% safer than smoking based on their extensive research".
They’re a prestigious organization representing over 35,000 doctors worldwide.
Link : Royal College of Physicians - Research

3. Lain-lain Artikel
Astro Awani    |   GM Journal UK   |  Forbes  |  BirminghamLive.co.uk 

Lebih 8,760+ jam kajian dan eksperimen, untuk hasilkan alat yang terbukti untuk bantu rakyat Malaysia berhenti… Merokok.

Tonton video di bawah untuk melihat bagaimana NCIG dapat membantu perokok di Malaysia, dan seluruh dunia.

Product Berkualiti & Dipercayai!

NCIG dihasilkan atas pengalaman team Nasty Juice yang telah mempunyai pengalaman sepanjang 5 tahun. dengan matlamat ingin memastikan perokok boleh berhentik merokok dengan efisyen! NCIG dibangunkan dengan kos RND yang menelan jutaan ringgit. Ncig di angkat sebagai produk alternatif rokok no 1 rakyat malaysia apabila hampir kesemua pelanggan kami berhenti merokok kurang dari 7 hari menggunakan produk ini.

ncig2

Reka Bentuk

"Cutting Edge" antara peranti paling kecil dan rekaan yang minimal menjadikan NCIG pilihan no 1 pelanggan

ncig2

Teknologi

Teknologi yang digunakan NCIG dapat memberikan kepuasan yang optimum kepada pengguna

ncig2

Kepuasan

NCIG dicipta untuk memberi keuapan yang sebenar yang mirip seperti rokok dengan 95% lebih selamat dari rokok biasa.

Terbukti

Berpuluh ribu testimoni yang berhenti merokok seawal 7 hari menggunakan produk ini.

Kesemua bahan yang digunakan dalam menghasilkan cecair liquid NPOD adalah selamat yang telahpun disaring oleh TPD. Kebanyakan bahan-bahan yang digunakan di dalam NPOD juga adalah bahan yang kebiasaanya di guna di industri makananan & minuman di Malaysia.

Antara Penguna yang berkongsi kisah mereka berhenti merokok dengan NCIG

ncig

Hampir 170 celebriti pernah terlibat dengan Kempen NCIG

ncig2
ncig2

Antara keratan akhbar di media massa

Award:

PRODUCT DETAIL

Cutting edge design

Metallic film with a ceramic conductor
NCIG2
Ncig-battery

Tahan lama. 48 jam.

kami gunakan teknologi bateri yang dapat buatkan NCIG bertahan sehingga 48 jam. Tanpa caj.

Stop smoking. With style: created by smokers, for smokers.
By the people at Nasty Juice.

An intelligent creation with the latest heating technology that has “Leak Proof” technology with a modern and minimal design to maximise nicotine satisfaction. Hence, it helps smokers to reduce and eventually stop smoking indirectly. 

Cutting edge design
Introducing an industry ceramic surface in elegant dark grey created by the N R&D team, we aim to deliver modern design coupled with durability and a minimalist feel which fulfils the demand of the everyday consumer. The result is a package that is aesthetically pleasing to the eye as well as giving users a memorable experience when it comes to vaping.

Cutting edge design
Metallic film with a ceramic conductor
Perfect combustion
Soothing throat hit
Smooth airflow
Comfortable mouthpiece
48 hours battery life*
1 hour to full charge
Magnetic flavor switch
Magnetic charging dock

Curved shape for a firm and comfortable grip
Elegant and sleek design, with secure easy-fit magnetised docking
Built-in safety features (via LED indicator):
Dry-burn detection
Draw time limit notification (up to 8 sec)
Low battery warning

*User experience may vary depending on consumption level

Compatible with:
NPOD Replacement Cartridges (4pc)

Brand: NCIG
Model: Pod Starter Kit
Max Tank Capacity: 1.5mL (0.8 – 1.4ohm heating coil)
Colour: Dark Grey

(NCIG STARTER KIT) Each set contains:
1 NCiG2 Pod Device
1 NDock for Charging
1 Official Warranty Card
1 User Manual

With up to 48 hours of battery life, the NCIG is your day-in day-out sidekick — Less than 60 minutes for a full charge, serving you a satisfactory daily use device that is energy efficient providing long lasting battery performance.

WARRANTY CARD (one-year) which you must register online to activate your warranty and confirm that you are of legal age to use NCIG products (18 years and above)

our Special offer

LIMITED TIME OFFER

2020 Edition

2020 edition NCIG2 Device comes with a USB Charging Dock and a one year limited device warranty.

Buy now NCIG2 you will get 2 Npod & voucher RM5 worth RM30. Hurry up before finish! Order now!

ONE YEAR WARRANTY

NCIG devices come with a one (1) year manufacturer’s warranty from the date of purchase.
REGISTER YOUR DEVICE HERE

PRODUCT SUPPORT

Having issues with your NCIG Device? Our Customer Care team is here to help.

Secure Payments

We are using secure payment gateaway by Malaysia Online Banking

Dapat NCIG² Set Suami Berhenti Merokok

(NCIG² STARTER KIT) Each set contains:
1X NCIG² Pod Device
2X NPod Replacment 
1X NDock Magenetic Charger
1X Official Warranty Card
1X User Manual

Copyright © 2019 NCIG2.com | NCIG Authorised Reseller

Powered by NCIG2.com

  • 00Days
  • 00Hours
  • 00Minutes
  • 00Seconds

Launching promotion
Limited time offer

×

Click one of our representatives below to chat on WhatsApp

×
Loading...

Processing Order...

Please wait while we process your payment...

Please wait while we redirect you...

Scroll to Top